اهداف و استراتژی ها

اهداف و استراتژی ها

پنج هدف راهبردی شرکت ملی انفورماتیک

ردیف اهداف کلان
G1 راهبری توسعه‌ی بسترهای توانمند تنظیم‌گری در گروه
G2 ارتقاء هم‌افزایی در گروه
G3 بازآفرینی مدل‌های خلق ارزش در گروه
G4 توسعه سرمایه‌گذاری‌ها و شبکه‌های همکاری هدفمند
G5

توسعه سرمایه انسانی و قابلیت‌های راهبردی در بنگاه مادر

استراتژی‌های اصلی

راهبردها مسیر و چگونگی دست‌یابی به اهداف راهبردی را مشخص می‌کنند. راهبردهای شرکت ملی انفورماتیک عبارت‌اند از:

هدف راهبردی استراتژی‌ها
G1– راهبری توسعه بسترهای توانمند تنظیم‌گری در گروه S1-1- توسعه بسترهای تنظیم‌گری با تکیه بر فناوری‌های نوین و تجارب برتر جهانی در فعالیت‌های محوری بانک مرکزی
S1-2- تمرکز بر رویکردهای توسعه همه جانبه‌ی بسترهای تنظیم‌گری
S1-3- توسعه بسترهای تنظیم‌گری به صورت مشارکتی با فناوران مقرراتی و استفاده از ظرفیت آن‌ها در محدوده‌ی زیست بوم مالی
G2– ارتقای هم‌افزائی در گروه S2-1- توسعه و استفاده از ظرفیت‌ها، زیرساخت‌ها و خدمات اشتراکی
S2-2- تقویت نظام حاکمیت شرکتی از طریق هدایت نوسازی و یکپارچه‌سازی نظام‌های اطلاعاتی و اجرایی
S2-3- سیاست‌گذاری و راهبری حضور در بازارهای صادراتی
G3– بازآفرینی مدل‌های خلق ارزش در گروه S3-1- تکمیل و تدقیق حوزه‌های مأموریتی گروه به‌منظور شکل‌گیری و توسعه‌ی اکوسیستم‌های خدمات مالی
S3-2- تحول تدریجی مدل کسب و کار گروه به‌سمت توسعه‌ و راهبری پلت‌فرم‌ها
G4– توسعه سرمایه‌گذاری‌ها و شبکه‌های همکاری هدفمند S4-1- جهت‌دهی منابع مالی با محوریت استفاده موثر در پیشبرد مأموریت‌های گروه
S4-2- بهینه‌سازی ترکیب سهام در گروه ملی
S4-3- افزایش تعامل با بازیگران و توسعه‌ی شبکه‌های همکاری و کنسرسیوم‌های حرفه‌ای داخلی و بین‌المللی
G5 – توسعه سرمایه انسانی و قابلیت‌های راهبردی در بنگاه مادر S5-1- توسعه زیرساخت‌های اطلاعاتی شرکت ملی و یکپارچه‌سازی نظام تبادل داده با شرکت‌های تابعه
S5-2- ارتقای قابلیت‌های راهبردی در حوزه مدیریت سبد پروژه‌ها، سرمایه‌گذاری و نوآوری در سطح بنگاه مادر
S5-3- ارتقای ظرفیت و شایستگی‌های منابع انسانی متناسب با ساختار جدید بنگاه مادر

 

شرکت ملی انفورماتیک

بزرگترین هلدینگ فناوری‌های مالی، پیش‌رو، نوآور، هم‌افزا و تکیه‌گاه فعالان و بازیگران زیست‌بوم‌های خدمات مالی کشور و خوشنام در منطقه

image
image
image
image